Одне з основних завдань учителя – формувати бажання учнів навчатися. Тому підвищення зацікавленості учнів навчальним предметом – актуальна проблема вчителя.
Підвищення якості освіти в наші дні неможливе без застосування сучасних технологій. Використання ІКТ – це не вплив моди, а необхідність, продиктована рівнем розвитку освіти. ІКТ сьогодні виступають як засіб розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей, є потужним інструментом мотивації, розвитку особистості.
Незважаючи на розмаїття нововведень, основною формою організації навчальної діяльності залишається урок.
Головна мета у роботі з дітьми – навчити учнів мислити. Діти, які знаходяться у творчому пошуку, кожного разу відкривають для себе щось нове. Створення красивих речей – це процес творчий, неможливий без майстерності. Учні мають можливість відчути себе авторами, виконуючи творчі завдання. Якщо навчити учнів закономірностей створення виробу, вони зможуть самостійно виготовити його ще не раз. Вважаю, що кожному виробу необхідно надавати практичного призначення: він має стати наочним посібником, виставковим експонатом, подарунком до свята чи улюбленою іграшкою.
Золоті правила учителя:
Якщо ти вмієш звичайний факт подати як відкриття й домогтися подиву й захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.
Вищим проявом педагогічної успішності є усмішки на обличчях дітей.
Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.
Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.
Пишайся своїми помилками, і тоді в тебе їх буде з кожним роком усе менше.
Не заходь у душу до дітей, якщо тебе про це не просили.
Основні заповіді, якими керуюсь у роботі:
Вір у дитину.
Вір у себе.
Вір у науку.
Не нашкодь.
вчитель трудового навчання Дозірців Г.М.
|