Роль батьків в оптимізації навчально-виховного процессу Оптимізація процесу навчання(від лат. optimus — ―найкращий‖) – управління навчанням на основі всебічного врахування його закономірностей, принципів, сучасних форм і методів, особливостей, внутрішніх і зовнішніх умов з метою досягнення найвищої його ефективності. Оптимізація в загальному вигляді означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанту із різноманіття можливих умов, засобів, дій і т.п. Якщо оптимізацію перенести на процесс навчання, то вона означатиме вибір такої методики, яка забезпечує досягнення найкращих результатів при мінімальних витратах часу та сил вчителя та учнів у даних умовах. До критеріїв оптимізації процесу навчання належать: - ефективність процесу навчання (результат успішності навчання, вихованості і розвитку учнів); - якість навчання (ступінь відповідності між результатами та цілями і завданнями навчання, а також ступінь відповідності між результатами і максимальними можливостями кожного школяра в певний період розвитку); - оптимальність витрат часу і зусиль учителів та учнів (відповідність гігієнічним нормам).