Борщівський НВК
"Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. №3 - гімназія ім.Романа Андріяшика"
Понеділок, 23.12.2024, 02:56

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [15]

Освітній портал
Головна » Статті » Мої статті

Фізичні диктанти

Фізичні диктанти

Альона Ангеловська, учитель фізики    

Борщівського НВК «ЗНЗ I-III ст.№3 – гімназія ім. Р. Андріяшика»

 

Серед проблем, розв’язання яких має суттєвий вплив на підвищення якості навчання основ фізики, важливе місце посідає перевірка й оцінювання досягнутих ре­зультатів.

У своїй роботі застосовую різні форми та методи перевірки навчальних досягнень учнів з фізики. Перевірку знань організовую таким чином, щоб виконувались принципи системності, об’єктивності і науковості. Цих принципів дотримуюсь і тоді, коли перевіряю рівень досягнутих проміжних результатів, а також підсумкових результатів навчання школярів.

                                    

Ставлю перед собою такі педагогічні вимоги щодо ор­ганізації контролю, перевірки навчальних досягнень з фізики:

1.     Тільки за систематичної організації контролю та пе­ревірки рівня компетентності можна ефективно керувати процесом навчання, що призводить до запланованого результату.

2.     Перевіркою охоплюються всі або більшість учнів класу. З цією метою застосовую індивідуальний, груповий та фронтальний контроль.

3.     Усі завдання контролюючого характеру учні повинні виконувати самостійно.

4.     Ефективне використання інтерактивних методів перевірки знань дає можливість за короткий час охопити контролем більшу кількість учнів класу:

·        конкурсно-пізнавальні дидактичні ігри;

 

·        фізичні диктанти з різнорівневими завданнями;

·        «Мозковий штурм»;

·        аукціон;

·        вікторини та ін.

Як засіб оперативного контролю за ефективністю ви­вчення матеріалу широко використовую у своїй практиці фізичні диктанти.

 

Такий контроль можна проводити на кожному уроці, даючи учням короткочасні роботи перевірного характеру. Це дозволяє швидко з’ясувати рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, розвинути пам’ять учнів, їхню увагу, вміння працювати в заданому темпі, швидко при­ймати правильне рішення, що важливо для підготовки до життя. Вважаю проведення різнопланових фізичних диктантів одним із ефективних прийомів на різних ета­пах уроку, як-от:

 

Ø актуалізація опорних знань;

Ø закріплення вивченого матеріалу;

Ø підсумок уроку.

 

Фізичні диктанти дають можливість перевірити:

Ø фізичні формули;

Ø позначення та одиниці вимірювання фізичних ве­личин;

Ø визначення фізичних понять, законів;

Ø вміння користуватися довідниковою літературою, навчальними посібниками;

Ø переведення величин в систему СІ тощо.

 

 Використовую два види перевірок:

Ø фронтальна перевірка з використанням сигнальних карток (диктант має повчально-контролюючий ха­рактер);

Ø контрольна перевірка тексту диктанту вчителем з подальшим аналізом результатів роботи.

Категорія: Мої статті | Додав: Oksana2012 (25.05.2014)
Переглядів: 706 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz