Нещодавно в 1-А класі класоводом Герасимів Н. Я., було проведено урок-узагальнення знань з природознавства за темою “Різноманіття тваринного світу”.
На уроці вчитель використала нові технології, які сприяють зацікавленню дітей до процесу навчання, ставлять учня у позицію дослідника, розвивають пізнавальну діяльність.
Зокрема застосовано:
- “Мозкову атака” (стимулювало учнів згадати весь матеріал з даної теми)
- “Кубування” (використання кубика із написанням на кожній грані вказівки щодо напрямку мислення)
- логічно-опорні схеми,
- “Ґронування ” за В.Ф. Шаталовим
- тестування.
На етапі “узагальнення і систематизація знань учнів” доцільно підібрана “ігрова галявина”, де використано такі ігри:“Знайди пару”, “Продовж речення”, “Назви правило”, “Як поступити в даній ситуації”.
Гра допомагає вчителеві визначити рівень засвоєння матеріалу, виявити прогалини в знаннях дітей .
Такі форми роботи створюють комфортні умови, при яких учень відчуває свою успішність, дієвість , інтелектуальну досконалість, сприяють формуванню у дітей певних емоцій, зокрема радості успіху. У результаті дитина розуміє, що вона може успішно розв’язувуати певні проблеми, що робить продуктивним сам освітній процес. |