17 січня в Борщівському НВК "ЗНЗ І-ІІІ ст. №3-гімназія ім. Р. Андріяшика" відбулось засідання методоб'єднання вчителів історії на тему: "Сучасні інформаційно-комп'ютерні технології у процесі навчання історії". Вчителі історії Матієшин Тетяна Станіславівна та Лижник Роман Іванович продемонстрували нове програмне забезпечення, яке використовують у навчальному процесі на уроках історії.
Тетяна Станіславівна поділилась досвідом використання програми Quizizz. Учитель створює тест або вікторину на своєму комп'ютері, а учні можуть відповідати на питання як із комп’ютерів, так і зі своїх мобільних пристроїв. Очки нараховуються за правильні відповіді.Учні можуть приєднатися до вікторини, перейшовши за посиланням і ввівши код, присвоєний грі. Вікторини, створені за допомогою Quizizz, можна пропонувати в якості домашнього завдання. Всі учні отримують однакові завдання, але кожен з них на своєму мобільному пристрої побачить випадкову послідовність питань і буде працювати з тестом у властивому для себе темпі. На дисплеї учня з'являється все питання із зображенням, яке при бажанні можна збільшити, і символи відповідей. Учитель може відстежувати роботу кожного учня і отримувати повну картину роботи класу, а також експортувати отримані дані в таблицю Excel. При бажанні вчитель може скористатися не тільки своїми тестами, але використовувати готові з бібліотеки Quizizz. Тетяна Станіславівна продемонструвала результати проведеної вікторини з 8-ми класами на тему: "Національно-визвольна війна українського народу середини 17 ст."
Роман Іванович Лижник поділився своїм досвідом використання LearningApps - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. А також Роман Іванович запропонував використовувати різні комп’ютерні тренажери для підготовки учнів до ЗНО.
Ці програми дають можливість використовувати різні форми роботи на уроках історії, працювати з електронними історичними ресурсами.
Питання семінару викликали жваве обговорення між вчителями. |