STREAM-проект у школі - актуальна проблема української освіти. 27 лютого 2019 року на базі нашого НВК відбувся семінару-практикуму вчителів інформатики «STREAM проект у школі: від ідеї до втілення».
Із вступним словом виступила Сорокотяга О.Й. (вчитель інформатики НВК, вчитель-методист), яка поділилась з присутніми думками щодо запровадження STREAM-освіти не лише на уроках інформатики, а й під час вивчення предметів природничо-математичного циклу, літератури та мистецтва.
Маковська Л.І. (вчитель інформатики НВК) висвітлила питання "STREAM-освіта. Як навчатися? Чому навчатися? Чому навчати?" Це проектна культура, опора на практику, перевернуте навчання, підтримка курсів в онлайн-середовищі, використання WEB 2.0. Це критичне мислення, підприємництво, дослідження, робота з даними, експерименти і лабораторні з приладами, створення інтерактивних моделей.
Притула О.П.(вчитель інформатики НВК) , зупинилась на питані "Чому STREAM-освіта це актуально? Розробка власних проектів - це креативний напрям, компетентнісне навчання, соціалізація особистості, синтез науки і мистецтва. Разом з учнями 10 класу продемонструвала сторений на уроках інформатики проект "Web-сайт "Здоровий спосіб життя", що об'єднав навчальні предмети: літературу, мистецтво, хімію, біологію, географію, основи здоров'я, фізкультуру, психологію, англійську мову та інформатику.
Перед присутніми виступив учень 10 класу Сорокотяга Михайло, який презентував свою наукову роботу «Використання ARDUINO для розробки інтерактивної системи відстеження вологи в грунті» (науковий керівник Оксана Сорокотяга), з якою на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України завоював диплом ІІ ступеня.
Цікавий тренінг за програмою «STRAEM-освіта»"Онлайновий інструментарій учителя для створення веб-квесту" провела Кучер Т.Б.
Учасники семінару подякували організаторам за чудово підготовлений та проведений семінар, що дав можливість по-новому поглянути на ідеї STREAM-освіти у сучасній школі.
|