11 червня 2014 року на базі Борщівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. №3 –гімназія ім. Р.Андріяшика» відбулося третє засідання авторської творчої майстерні заступників директорів з навчально-виховної роботи із проблеми «Створення ефективної освітньо-інформаційної інфраструктури як нової культури управління та організації навчально-виховного процесу».
Директор навчального закладу Крохмалюк Іван Васильович познайомив присутніх із історією створення НВК, його матеріально-технічним забезпеченням та функціонуванням, проаналізував інноваційну діяльність закладу, здобутки учнівського та педагогічного колективів.
Завідувачка комунальної установи «Борщівський районний методичний кабінет» Король Оксана Євгенівна привітала учасників АТМ та розказала про стан впровадження ІК технологій у діяльність заступників директора з навчально-виховної роботи району.
Сорокотяга О.Й., заступник директора з навчально-виховної роботи, поділилася з присутніми досвідом використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності, підготовки педагогічних працівників до впровадження ІКТ в освітній процес та методичним керівництвом комп'ютерної підтримки уроків у системі управління навчальним закладом.
Сучасний керівник-менеджер повинен мати доступ до джерел інформації 24 години на добу. Для цього вся необхідна інформація (нормативні документи, шкільна документація, бази даних, каталоги сайтів) повинна зберігатись у вигляді веб-ресурсів. Це дозволить адміністратору школи оперативно з будь-якого місця (на нараді у відділі освіти, під час відрядження, вдома) знайти потрібний документ, проаналізувати його та прийняти правильне рішення. У співпраці із заступником директора з навчально-виховної роботи Микитейчук Людмилою Романівною Оксана Йосипівна продемонструвала, як у закладі впроваджують хмарний сервіс Office 365 для безпечного зберігання даних і їх електронного обміну. Надзвичайно ефективним елементом інтернет-технологій є сервіси SkyDrive від Microsoft та Gooole Docs, що базуються на хмарній організації інтернет-сервісу зберігання файлів з функціями файлообміну. Завантаживши в «хмару» всю базу шкільної документації та синхронізувавши її з робочим комп’ютером, можна знайти будь-який необхідний документ, перебуваючи як у навчальному закладі, так і поза його межами.
У НВК впроваджують у навчально-виховний процес віртуальні технології навчання та управління, а саме: «віртуальну учительську», «віртуальний методичний кабінет»,«віртуальний документообіг».
Учасникам АТМ був продемонстрований шкільний сайт, який є якісним інструментом освітніх можливостей для навчання учнів та вчителів.
Сорокотяга О.Й. та Микитейчук Л.Р. показали присутнім фрагменти уроків з використанням інтерактивної дошки та програмного забезпечення Easy Teach.
Досвід роботи показує ефективну можливість реалізації основних завдань інформатизації в управлінській діяльності.
Інформаційні технології, які стрімко поширюються в освітньому середовищі, неминуче ведуть до змін в організації та управлінні навчально-виховним процесом
Застосування ІКТ адміністрацією НВК дозволило на високий рівень підняти швидкість прийняття рішень, якість і культуру управлінської діяльності, створити резерви для удосконалення роботи адміністрації закладу.
Практичний психолог навчального закладу Бульваренко Лілія Сергіївна провела з учасниками АТМ тренінг «Як позбутися емоційного напруження». Вони виконали вправу «Країна відчуттів»: малюнок силуету людини різнокольоровими фарбами, що сприяло створенню позитивного психологічного клімату
З собою по життю адміністрація НВК несе слова видатного управлінця-винахідника сучасності, засновника американської компанії «Apple», Стіва Джобса: «Сьогодні потрібно йти туди, куди завтра підуть усі». |